3 Ekim 2008 Cuma

GERİ DÖN


NE OLUR GERİ DÖN


Bu gecede vaktimi sana ayırdım
Duadaydı ellerim huzurdayım ben yine
Seni öyle özledim ki ey sevgili yar
İlk gün gibi aşığınım sevdalınım bil yine

Kalbinden vursun seni bu dualarım
Ateş düşsün içine sevenine dön yine
Düşlerimin içinde raksettiğin gibi
Bir gezegen misali etrafımda dön yine

Tespih taneleri gibi çek beni gecelerde
Bir tanenim sevdiğinim sevdalınım bil yine
Şeytanlar sevinmesin dostlarımız üzülmesin
Gönlümde bir sel gibi ak çağla coş yine

Gözlerin parıldasın gamzelerin açılsın
Sevgiyle muhabbetle yüzümüze gül yine
Biz bir aileyiz et tırnaktan ayrılmaz
Bekliyoruz yolunu gel yuvana dön yine

Gönül sensiz kalmasın çocuklar ağlamasın
Bahar yağmuru gibi gönlümüze yağ yine
Yüzüne hep birlikte bakıp huzur bulalım
Bizimle mutluluğun hülyasına dal yine

Gönül sarayım senin tahtım yine senindir
O taht sana yakışır otur sefanı sür yine
Biz senin emrindeyiz yoluna amadeyiz
Mutluluğa götüren fermanlardan yaz yine

Mutsuzuz mutluluğumuz uzak ellerde
Şifa sende derman sende şefkatinle sar yine
İstanbul boşalmışta sanki yalnız biz varız
Garip kaldık,yetim kaldık,yalnız kaldık biz yine

Gündüzümüz kaybolmuş her günümüz karanlık
Karanlık ufuklardan güneş gibi doğ yine
Ne dedimse ne yazdımsa doğrudur yalan yoktur
İstersen alo deyip mecnunundan sor yine

Seccademde yatsıdan sabaha niyazdayım
Sabah olmuş saat altı niyazdayım ben yine
Gözlerimde yağar yağmur dışarıda yağar yağmur
Dualarla geceyi noktaladım ben yine


Hikmet GÜNDÜZ 08/04/1995


Hikmet Gündüz


Yasal Uyarı

Şiirler şahsıma ait olup,yasal güvence kapsamındadır.Şiirlerin kaynak ( site adresi ve şaiirin ismi ) verilmeden kullanılması ve yayınlanması yasaktır bu aynı zamanda emek hırsızlığı olup kul hakını ihlaldir

Hiç yorum yok: