13 Ocak 2018 Cumartesi

Her harfi,her kelimesi
Her cümlesi ,her sayfası 
Satır satır acıyla yazılmış 
Bir kaderin sevgilisi olmuşum
Ben acıyı acıyla yoğurmuşum 
Acıyı acıyla sevmişim
Ben varlığımdan beri
Acıyla var,acıyla yok olmuşum
Ne kimsecikler duymuş 
Nede kimseler görmüş 
Göz yaşlarımdan
Dualarımdan başka beni
Şu var gibi gözüken 
Çile yüklü gövdemin
Şu Ruhumun İçinde
Ne fırtınalar kopmuş 
Ne Kıyametler yaşamışım
Ne baharlarım kış olmuş
Ne umutlarım solmuş içimde
Ayakta olduğuma bakmayın siz benim
Depremler vurmuş içimdeki 
Nice şehirlerimi benim
Ben gecenin içinde 
Geceden dahada siyah
Geceden de öte 
Geceler yaşamışım
Yalnız ve tek başına yıkılmış bir şehrin
Karanlık ve sessiz sokaklarda
Bir hayalet gibi tek başına yaşamışım
Ben acı ,ben çile depreminin vurduğu 
Yıkılmış bir şehrin enkazında kalmışım




Hikmet Gündüz 12/01/2017  Yeni Şiirim

Hiç yorum yok: