4 Ekim 2008 Cumartesi

HAYALLERİN IŞIĞINDA


HAYALLERİN IŞIĞINDA

Hayallerin ışığında geçmişler uzandım
Yürüdüm adım,adım asırlar öncesine
Ferhatlardan,Keremlerden mecnunlara kadar
Selamladım birer,birer her bir aşığı
Gönül sofralarında misafir oldum
Gerçek aşkı ve sevdayı öğrendim onlardan
Ve sonra aşkın ölümsüzlük şerbetini içtim
Aslı ,Şirin ve Leylaların elinden
Sonra gönlümün Leylasını sordum onlara
Geri dön dediler geldiğin zamanlara
Dedim böyle sevgiler varmı bizim zamanda
Dediler son elçimiz sizsiniz bizim
Dedim eyvah..! hüsran mı yoksa bizimde sonumuz
Ayrılıkla son bulmuştu sizlerinde sonunuz
Dediler rahat ol, korkma duamız sizinledir
Hüsranla bitmeyecek tek aşk sizle gelendir
Elveda diyerek döndüm geldiğim zamana
Buldum beni bekleyen o meçhul sevgilimi
Öylesine mutluyuz ki anlatmak ne kelime
Bizden selam olsun tüm kutsal sevgilere



Hikmet GÜNDÜZ 1985


Yasal Uyarı

şiirler yasal güvence kapsamında olup,Şiarin ismi verilmedenkullanılması ve yayınlanması yasaktır

Hiç yorum yok: