18 Ekim 2008 Cumartesi

Seni Seviyorum


SENİ SEVİYORUM


SENİ SEVİYORUM;

Akıl,iman,zarafet güzelliğin hepsini sende bulduğum için

SENİ SEVİYORUM;

Tüm hayırların,ve sevgilerin adresi olduğun için

SENİ SEVİYORUM ;

Gören gözlere ne güzellikler olduğunu bana gösterdiğin için

SENİ SEVİYORUM ;

Çirkeflerin ve zalimlerin kol gezdiği şu dünyanın

yinede yaşamaya değer olduğuna beni inandırdığın için

SENİ SEVİYORUM

Cennete akan ırmaklar kadar temiz ve pak olduğun için

SENİ SEVİYORUM;

Seninle kendimi yeniden bulduğum ,yeniden doğduğum için

SENİ SEVİYORUM;

Tıbbın çare bulamadığı dertlerime derman olduğun için

SENİ SEVİYORUM;

Çile karanlıkların ardından bir güneş gibi gönül doğduğun için

SENİ SEVİYORUM;

Farklıların içende her yönüyle farklı bir hanım efendi olduğun için

SENİ SEVİYORUM;

Mecnunu tahtından indirip beni sevenler dünyasının sultanı yaptığın için.


SENİ SEVİYORUM;

Sadece sen olduğun için


Hikmet GÜNDÜZ 25/06/1999 gece saat 12:30


Yasal Uyarı

şiirler yasal güvence kapsamında olup,Şiarin ismi verilmeden
kullanılması ve yayınlanması yasaktır

Hiç yorum yok: