18 Ekim 2008 Cumartesi

Yeni Yılda


YENİ YILDA


Yüreğine acılar dolmasın benim gibi

Mutluluklar eş olsun sana yeni yılda

Sana ağlamak değil.gülmek yaraşır

Gülücükler eş olsun sana yeni yılda


Sana gelen dertlerin ver hepsi benim olsun

Bendeki mutluluklar al hepsi senin olsun

En büyük dileğimdir seni hep mutlu görmek

Sana acı verenler gülmesin yeni yılda


Ben dikenli yolların yalnız adamı

Sen gönül saraylarının eşsiz sultanı

Ben dikenli yollarda yürüyüp kahrolurken

Sen çiçekli yollarda yürü yeni yılda


Bu dilekler kalbimin en derin köşesinden

Sana neler vermezdim beni bir anlayabilsen

Gönlümde senden yana bin bir türlü acı var

Senin gönlün hoş olsun bu yeni yılda


Hikmet Gündüz 01/02/1984


Yasal uyarı

Şiirler Yasal güvence kapsamında olup şaiirin ismi verilmeden

kullanılması ve yayınlanması yasaktır

Hiç yorum yok: