14 Temmuz 2017 Cuma

15 TEMMUZ DESTANI

Senin tankın topun söker mi bize
Sen bu aziz milleti söyle ne sandın
Bu millet aşıktır ezelden istiklale 
Zincire tasmaya gelir mi sandın
Yiğitler diyarıdır şu bizim Anadolu
Sen bu koç yiğitler biter mi sandın
Gökleri yırtan şu tekbir sedaları
Bu ezanlar kuranlar susar mı sandın
Bize düşman olsa alem ne yazar
Bizdeki bu iman ne destanlar yazar
Bizde aşktır iman bizde aşktır vatan
Sen bu Aşkı sinede söner mi sandın
Fatihte benim Yavuzda benim
Gemileri karadan yürüten benim
İstiklal Marşını yazan ruh benim
Fatihler Yavuzlar biter mi sandın
Ruhuma ruh gelir Bedir Hayberden
Küffar korkar titrerdi Ömer Ali den
Hz Hamzadan Halid bin Velidden
Allah'ın Arslanları bitermi sandın
Nine hatunda benim Şerife bacıda
Sutçü imamda Seyyid onbaşıda
Diriliriz ölsekte bizler her çağda
Sen bu kahramanlar bitermi sandın
Hikmet Gündüz

Hiç yorum yok: