3 Ekim 2008 Cuma

( 19 ) ONDOKUZ


( 19 ) ONDOKUZ

Bir gün bir yerde bir zaman diliminde

Takvimlerin on dokuzu gösterdiği bir günde

Bir anda gönül evimin kapısı çalındı

Sordum kapımdakine kimsiniz diye

Dedi ki ..! bir adım sevgi , bir adım mutluluk

Yani; yıllarca kader limanında beklediğin

Yani; ağlayıp gözü yaşlı yolunu beklediğin

Yani; dualarında yalvarıp Rabbinden istediğin

Yani;tesbih tanelerinde ismini zikrettiğin

Yani; geceleri rüyalarında (19) ondokuzla müjdelendiğin

Yani; Mecnunu kıskandıracak kadar Leyla’m diye sevdiğin

O benim işte..! aç kapıyı ben geldim yani ……e

Kapı açılıp ardına kadar aralandı

Bekleyenle beklenilen bir birine sarıldı

Sel oldu gözde yaşlar birbirine karıştı

Bu öyle bir sahneydi ki yürekleri dağladı

Bu sahneyi seyreden cümle herkes ağladı

Bir çile ve hasret ki dağlar kadardı

Ama bitmişti acılar buraya kadardı

Onlar için bundan sonra mutluluk vardı

Yerdekiler ve göktekiler duaya durdu

Yapılan bu duaları Allah kabul buyurdu

Elbiseleri vardı dualarla işlenmiş

Surelerle ,ayetlerle nakış, nakış süslenmiş

İki seven kavuşup vuslatı buldu

Ve zaman bir büyük aşkın şahidi oldu

Hoş geldin LEY LAM gönlümün gözü aydın

Olaydın keşke ta baştan sen olaydın

HİKMET GÜNDÜZ 1998



Yasal Uyarı

şiirler yasal güvence kapsamında olup,Şiarin ismi verilmeden
kullanılması ve yayınlanması yasaktır

Hiç yorum yok: