3 Ekim 2008 Cuma

NERELİSİN NERDESİN ?


NERELİSİN NERDESİN


Nerelisin nerdesin

Hangi yaban eldesin

Ey sevdiğim nerdesin

Bekliyorum yıllardır

Acep hangi yaştasın

Acep hangi burçtansın

Ey sevdiğim nerdesin

Bekliyorum yıllardır

Açtım gönül soframı

Yolunu gözlüyorum

Ey sevdiğim nerdesin

Bekliyorum yıllardır

Yeter artık bekletme

Umudumu tüketme

Ey sevdiğim nerdesin

Bekliyorum yıllardır

Bana bir adres yolla

Bir gönül postasından

Ey sevdiğim nerdesin

Bekliyorum yıllardır

Umudumu kararmadan

Toprak beni sarmadan

Ey sevdiğim nerdesin

Bekliyorum yıllardır

Gecenin bir anında

Bir an gel gir rüyama

Bana bir mesaj yolla

Bekliyorum yıllardır

Gözü yaşlı bu bekleyiş

Yeter artık son bulsun

Ey sevdiğim nerdesin

Bekliyorum yıllardır

Dikenli bir yoldayım

Acılarla baş başayım

Ey sevdiğim nerdesin

Bekliyorum yıllardır

Sensizim bu alemde

Bom boş bir dünyadayım

Ey sevdiğim nerdesin

Bekliyorum yıllardır


Hikmet GÜNDÜZ 1998


Yasal Uyarı

şiirler yasal güvence kapsamında olup,Şiarin ismi verilmeden
kullanılması ve yayınlanması yasaktır

Hiç yorum yok: